majsansresa

Hairtalkextensions

Allmänt Permalink6
Hej allesammas!
 
Sen cytostatika behandling nummer 5 har jag mått toppen, har haft energi sens dag två och hållt igång sens dess! 
Dock har mina vita blodkroppar sjunkit så mycket som dom aldrig gjort förr så min infektionsrisk är väldigt hög nu. Så nu har jag fått rådet att sitta hemma hela helgen... Och med min energi blir ja ju knäpp på det. 
 
Utöver det, i måndags fick jag vara med på en fantastisk plåtning för hairtalkextensions. Jag fick vara med och va modell för peruker och kul va det måste ja få säga! 
Och helt fantastiska människor som höll i allt.
Dom vill ju hjälpa mig med min hår resa så när jag var där fick jag en fantastisk peruk av dom som jag själv kollat in tidigare. 
En peruk som passa mig på pricken! 
 
Och inte nog med det så fick ja 7 fantastiska produkter som jag kan berätta mer för er om i ett annat inlägg😍 
 
Jag fick även den fantastiska förfrågan om dom fick flyga ner mig till Oslo i februari för att gå modell för dom! Och självklart sa jag ja de kommer bli super kul 😄 
 
Puss och kram på er alla och ta hand om varandra ❤️
#1 - - Mamma :

Puss å kram ❤

#2 - - Din vän ellen.:

Klart du ska vara modell.
Född vacker från hjärtat och ut.
Du är min hjälte.
Kämpa på nu hjärtat.
Kram

#3 - - Anonym:

Flyga "ner" till Oslo!? Du flyger antagligen från Arlanda då flyger du inte "ner" till Oslo. 😂

#4 - - Emelie:

Skönt att höra att allt går bra sötis och superkul att du kommer till Oslo. 😀😍😍 ses snart, kram

#5 - - Emelie:

Skönt att höra att allt går bra sötis och superkul att du kommer till Oslo. 😀😍😍 ses snart, kram

#6 - - Carina :

Du är jätteduktig 😊 💜 och framförallt jättefin
Kämpa på. Kram på dig 💜💜

Till top