majsansresa

Hemma Plan

Allmänt Permalink10
HejHej på er, Ursäkta dålig uppdatering!
 
Jag har vart dålig på att uppdatera bloggen lite sen ja kom hem, då jag haft så mycket annat i tankarna.. 
Men det ska ändras på en gång! 
 
Just nu sens ja kom hem i fredags har verkligen allt gått lysande, ja sover, äter och mår inte alls illa som ja trodde jag skulle göra. Första två dagarna var jag helt slut, jag sov och sov. Det va det ända förutom att äta ja orkade med. 
 
Men sedan hände något igår 16/10 och idag 17/10-16 jag har inte tagit en ändå tupplur! 
Ja har gått upp runt ca 10-11 ätit frukost och hållt mig vaken hela dagen och det ser ja som ett plus! 
Jag har vart runt en del med pappa på affärer, hos onkologen för att boka tid för omläggning och rengöring på PICC-Linen. 
Och massa smått där emellan. Han är ledig från jobbet en längre tid så vi har mycket tid att umgås nu, sa till han idag att då slipper du va ensam då ja också går på ledighet ett tag! 
 
Sedan har jag även tagit steget idag och bokat tid till att testa peruker imorgon.. Det är ett väldigt stort steg för mig då ja fortfarande är fruktansvärt rädd för att förlora mitt hår. Har redan märkt när ja duschar att det lossnar mer än det gjort förr, och det gör ont i hjärtat! 
Min hoby är liksom hår och smink och då försvinner en stor del av mig. Som en pusselbit som kommer fattas. 
 
Men vad ska ja göra? Ja måste ju bli frisk och om håret är ett steg mot att bli frisk så måste det ju göras även om det gör ont. 
 
Nu ska ja strax sova igen men imorgon uppdaterar ja er med lite bilder från perukprovningen och tankar om det! 
 
Tack för att ni är ni❤️ Ni värmer mitt hjärta ❤️
 
#1 - - Mamma:

❤min kämpe❤

#2 - - Carina :

Du är såååå duktig ☺💜💜💜

#3 - - Annica:

❤️❤️Du är grym!

#4 - - Juan:

Du är stark tjej, skönt att höra att du har det haft trevligt i helgen, det är en kämpe <3 <3 <3

#5 - - Amanda:

Hej Maja, vet inte om du minns mig men vi gick i samma klass på kabbe! Vill bara säga att du är så jäkla stark & jag hejar på dig! <3

#6 - - Mikaela Höglund:

Du är grym som håller en sån positiv attityd! Din blogg är väldigt intressant att läsa och jag älskar att du skriver på ett sånt enkelt och öppet sätt. Kämpa på, jag tror på dig. Kram!

#7 - - mumsansobalans.blogg.se:

Härligt att höra att du känner dig bättre! Du är en riktig kämpe! 💗🤗👊En dag i taget👍😊

#8 - - S:

Vet bara vem du är genom bekantas bekantas typ, men jag har läst din blogg nu och känner verkligen empati. Du verkar vara en otroligt stark person och du kommer verkligen sparka cancern i baken!! Kämpa och sluta aldrig göra det, kärlek!

#9 - - mumsansobalans.blogg.se:

Tänker på dig och hoppas att du kan ta en dag i taget med dess upp och nergångar. Styrkekramar till dig💗👊🤗

#10 - - Filippa:

Du är så jävla grym och stark!! Hejar på dig och skickar massa styrke kramar ❤️ Kick cancers butt!!❤️

Till top