majsansresa

Mot Uppsala

Allmänt Permalink9
Hej Hej! 
 
Då var det dags igen, just nu sitter jag i bilen påväg mot Uppsala sjukhus.
Idag ska jag få reda på vilken behandling jag ska fortsätta med, om ja får fortsätta med samma eller gå på ännu starkare. Hoppas verkligen jag får fortsätta med samma! 
Jag ska även få reda på hur länge jag kommer hålla på med cytostatika, och kommer även börja med ännu en behandling. 
Och juste jag glömde nämna för er att en väldigt viktig sak, det har inte spridit sig! Jag blev så glad för det beskedet, de sitter endast i knölen under armen som nu är borta. 
Tummen upp till det! 
 
Igår var jag ute på middag och sedan gick jag på bio med en härlig människa!
 
Mådde riktigt bra igår, och sov hemma i min egna lägenhet inatt och vakna lika bra idag! Allt har gått så bra de senaste dagarna och de gör mig så lycklig! 
 
Vi hörs senare ikväll puss och kram ta hand om varandra ❤️
 
 
#1 - - Carina :

Härligt att höra. Sköt om dig nu 💜💜💪💪💏

#2 - - Carina :

Härligt att höra. Sköt om dig nu 💜💜💪💪💏

#3 - - Carina :

Härligt att höra. Sköt om dig nu 💜💜💪💪💏

#4 - - Anonym:

Härligt att höra det kommer att gå bra Maja kram från oss alla 😍😍😍

#5 - - Grethe Hagen:

Kjäre lille söte vakkre jente 💖 Har lest din blogg og jeg kan bare si STÅ PÅ VAKKRE JENTE 💖 TENKER PÅ DEG 💕 Og sender masse positiv energi ⚡ til deg 💖 Kjempegod klem fra Grethe

#6 - - Ann-Kristin Lindbäck:

Hej Maja Vi har följt din resa genon din mormmor och din mamma Vi håller tummarna för dig och hoppas att det går bra-Du ser ut som vanligt väldigt fräch och söt. Många KRAMAR och hälsningar från Båtskärsnäs ANKI

#7 - - Pysseliten:

Vill bara säga kram till dig blev så berörd av att läsa om dina inlägg hatar sjukdomen så då vi mista vår son i den livet är så orättvist . Hållar alla fingrar och tår att allt kommer gå bra för dig .

#8 - - Stina KF:

Hej.
Har läst din blogg men inte kommenterat tidigare. Vad glad jag blir för din skull att det inte spridit sig. Ta hand om dig och gör allt du får, kan och orkar. Kram 💕

#9 - - Sandra:

Vad glad jag blir att höra att du ändå mår okej trots allt :-)
Det är du så värd!
Jag känner dig inte, men du finns i mina tankar och jag hoppas och håller tummarna för att du fick bra besked igår <3
Kram Sandra

Till top