majsansresa

Nervositet

Allmänt Permalink22
Just nu sitter jag i sängen och har fått all förmedicinering inför cytostatikan (cellgifterna).
Nervositeten flödar och jag vet ej hur jag kommer reagerna.
Jag är inte rädd för att bli trött, jag är rädd för att må illa, få massa infektioner och det stora TAPPA HÅRET..
Så om ca 1 timme startar behandligen och väntan är stor.
Jag har mamma med mig och det är en stor lättnad.
 
puss och kram på er alla här ska det kämpas! 
#fuckcancer
 
#1 - - Mamma:

❤❤❤❤❤❤❤❤

#2 - - Mamma:

❤❤❤❤❤❤❤❤

Svar: <3<3<3<3<3
Maja Boström

#3 - - Anonym:

Håret växer ut igen. Det viktigaste är att du blir frisk. ❤ Malin

Svar: <3<3
Maja Boström

#4 - - Anonym:

Du är stark!!!

#5 - - Anonym:

Du är stark!!!

Svar: <3
Maja Boström

#6 - - Anonym:

#7 - - Anonym:

[email protected]

#8 - - Annica:

[email protected]

#9 - - Annica:

[email protected]

#10 - - Anonym:

Du är otroligt stark Maja och jag vet att du kommer ta dig igenom detta och bli otroligt mycket starkare. Du är otroligt stark redan nu och jag vill att du ska veta att alla som följer din resa till att bli frisk vill inget heller än att det sker väldigt snart, samma som dig, vi står bakom dig. Du är så himla bra och jag kan inte förstå hur en så fin människa som du har fått oturen att få cancer. Jag kan bara tänka mig hur jobbigt det måste vara så i dessa svåra stunder får du tänka på allt roligt du gjort, alla människor du träffat och framförallt alla människor som du kommer träffa när du blir frisk igen. Du har så många bakom dig och vi skickar alla massvis med styrkekramar till underbara dig! ❤️
Puss och kram! ❤️❤️
( du har minst en hemlig beundrare där ute och jag är en av dom, så slå cancern i baken och kom ut och dansa med mig efter, jag väntar på dig 😘)

#11 - - :

Starka du, kämpa på du kommer bli ännu starkare!💪👊❤️

#12 - - johannaslivv.blogg.se:

Du är stark! Du tar de igenom det!
Fick mitt besked igår.. 😞

Svar: Usch fick du ett besked om cancer? Du fixar det, håll humöret uppe och kämpa <3<3
Maja Boström

#13 - - Ann-Marie :

Det finns inga ord i denna stund mer än Styrkekramar från mig och Jan-Ulf🍀❤

#14 - -

Kramar till dig 💜

#15 - - mumsansobalans.blogg.se:

Håller tummarna för gott resultat!!
En dag i taget💗🙏🌷

#16 - - mumsansobalans.blogg.se:

Håller tummarna för gott resultat!!
En dag i taget, du är en kämpe!💗🙏🌷

#17 - - mumsansobalans.blogg.se:

Håller tummarna för gott resultat!!
En dag i taget, du är en kämpe!💗🙏🌷

#18 - - Anonym:

Kärlek till dig snygigng 💐💕💐💕

#19 - - Anonym:

Kärlek till dig snygigng 💐💕💐💕

#20 - - Annica:

Ojojoj! Verkar inte som att jag är så duktig på att kommentera från telefonen, många försök blev det men det jag vill säga var ju naturligtvis att jag hejar på dig❤️

#21 - - Franz:

Nu krigar du på! Det kommer gå bra för dig, den energin känner jag, och den brukar inte ljuga för mig. kämpa <3

#22 - - Therese:

Styrkekramar till dig vackra❤️

Till top