majsansresa

Hej hej!

Allmänt Permalink7
Hej på er! 
 
Dagarna rullar på fort som bara den.
Under det senaste dagarna har jag tagit ett stort steg fram.
Jag har vart på både Gustavsvik och Kokpunkten och badat utan peruk. Även tagit mig till gymmet utan peruken. Det var nervöst och jobbigt i början för de kändes som folk stirrar, men va även otroligt skönt att vara utan! 
Och mina vänner är ju ett fantastiskt stöd, dom gör så jag vågar. Mina tjejor är ju allt, va skulle man göra utan dom! 
 
Jag har även köpt ett allkort på Friskis och ska börja träna tillbaks styrkan i kroppen så ja orkar jobba framöver 😄
 
Och vet ni en sak till? Imorgon är min sista dag på strålningen 😍 
Lyckan är stor och vägen är nära till att jag är klar! 
 
 Ville bara uppdatera er lite och återkommer snart igen ❤ 
puss och kram på er alla!
 
 
 
#1 - - Mamma:

Du är bara för underbar❤ Härligt kämpat min lilla krigarprinsessa.

#2 - - Mamma:

Du är bara för underbar❤ Härligt kämpat min lilla krigarprinsessa.

#3 - - Juan:

<3 <3 <3

#4 - - Simon:

Det bra sis!! stark är du! :)

#5 - - Carina :

💜💜.

#6 - - Carina :

💜💜.

#7 - - Carina :

💜💜.

Till top