majsansresa

Tumören

Allmänt Permalink43

Fredagen den 13de brukar vara en otursdag!
Men idag kan jag säga att det är min tur dag!
För idag har jag sparkat cancern i ARSLET!👊🏻

Tumören är helt borta! Men jag ska ändå strålas för säkerheten om det skulle finnas någon cell kvar inne i körteln som ej syns på kameran. 

Men lyckan i mig är stor nu 😍

Sluta aldrig kämpa! 

Vill tacka alla mina nära och kära för allt stöd ni har hjälp mig så mycket på denna resa, kärlek till er ❤️

#fuckcancer

 
 
#1 - - Anonym:

Älskar dig, du är en kämpe❤❤❤

#2 - - Carina :

Bra kämpat ☺ vännen 💜💜💜

#3 - - Istvan:

Du är bäst hjärtat också vackrast i världen. Må bäst vännen 😃

#4 - - ulla brunnberg:

Maja det är du som kämpat. Härligt Bamse kram till dig

#5 - - Emelie:

Sååååååååååå fantastiskt! Underbara nyheter!

#6 - - Susanne Jacobsson:

Vad underbart!!! Härligt kämpat!!

#7 - - Tobias Lindkvist:

Den känslan man får när en tumör är borta är obeskrivlig. Vilken frihetskänsla det faktiskt är. Gläds verkligen med dig!

Från en som vet.

Kram

#8 - - Eira:

TJOHO!

#9 - - Hanna Karlsson:

Åh så underbart!

#10 - - Lina - The Movie Freak:

Heja heja! Och snart kommer ditt hår att växa ut igen. Var bara beredd på att du kanske få både ny hårfärg och hårtyp. En kollega till mig hade blont och platt hår men efter cancer kom det ut mört och korkskruvslockigt.

#11 - - Grethe Hagen:

JAAAAAAAAAAAA DU KLARTE DET!!!!!! Det var det jeg visste, du er en KJEMPE 😃😃😃😃😃 lille söte vakkre deg, så godt å lese at du klarte å fucke cansern 💖💖💖 Ingenting kan stoppe en fighter som deg!!!!😃😃😃

#12 - - Grethe Hagen:

Glemte å skrive med en goooood o varm klem fra meg 😃 😃 😃

#13 - - ullie:

önskar dej all lycka så skönt det måste kännas så skönt kramar o lycka till i framtiden

#14 - - eva fridström:

så härligt är så GLAD för din skull kram på dig !

#15 - - Veronica Möller:

Vilka underbara nyheter och så himla roligt att höra! ❤

#16 - - Martha Bondesson:

Härligt! 😎👊

#17 - - gingiberi.blogg.se:

Grattis!!! Vår baby har cancer, retinoblastom. Fuck cancer.

#18 - - Sandra:

Men åh vilken underbar nyhet!!! :-)
Jättegrattis!!!!

Stor Kram till dig!!!

#19 - - Therese Lennström:

Stort grattis!! :)

#20 - - PLAINDAYS // foto - hälsa - resor:

Grattis! Vilken styrka :)

#21 - - Sara:

SÅ himla glad jag blev av att läsa det! Grattis och bra kämpat! :)

#22 - - Karolina:

Vad glad man blir av att få läsa en sån här historia, tack för att du delar med dig och all lycka i framtiden!

#23 - - Mohammad:

lycka till!

#24 - - carro:

Vad härligt!

#25 - - Jenny :

åh vad starkt av dig! blir så otroligt glad när man får läsa dessa inlägg! otroligt vacker bild också! :) kram!

#26 - - Lotta:

Önskar dig all lycka! Bra kämpat 👍👏👏😘

#27 - - Anneli:

Vilken härlig känsla det måste vara för dig. Lycka till med livet!

#28 - - Anneli Johansson:

Grattis <3

#29 - - Leah / hael:

Slumpades in här på din blogg.
Grattis vilket härlig nyhet :D
och måste säga, gudans vad snygg du var utan hår . (med också självfallet)

#30 - - Louise :

Heja dig & helt fantastiskt att få läsa detta.
All lycka till dig ! Kram.

#31 - - Louise :

Heja dig & helt fantastiskt att få läsa detta.
All lycka till dig ! Kram.

#32 - - Angelin Frejd:

Fyfan va härligt !! Jävla sjukdom alltså ! Min mamma har precis opererats två gånger och börjar strålning på måndag . Lycka till ! Bra kämpat!!

#33 - - Challizz:

Men ååååh vad underbart!!!!!!! Helt fantastiskt!! Vad glad jag blir för din skull, gratulerar kära du! Jag hoppas verkligen att du får leva ett friskt liv för alltid efter detta. HEJA DIG!!!!!!!!!!
PS Måste få tillägga att du är sjukt vacker! DS

#34 - - Sofia:

<3 <3 <3 <3 <3 <3

#35 - - Vivian:

Gratulerer så mye! :)

#36 - - LIENE:

Åh vad stark du är!

#37 - - Johanna:

STORT GRATTIS! Jag blev verkligen glad, och rörd när jag läste detta. Hade själv ett slagsmål mot cancer i somras och höstas men vann den med :D Nu saknas det bara att du ska unna dig något riktigt jäkla gött, typ en resa någonstans som du alltid velat åka, bara för att du kan :)

#38 - - SSANNAALICIA:

Åh, så fantastiskt roligt att höra!!! Grattis grattis grattis! Bra kämpat!!

#39 - - Photo by E M E R E L L A:

HEJJA! Stå på dig och lycka till med allt :)

#40 - - Hanna Varmaz:

Grattis! Du är starkare än allt det!💗💗💗

#41 - - Days by Johanna:

Vilket härligt besked!

#42 - - Lotta Nilsson:

Kramar till dig. Vet hur det känns ❤

#43 - - Lotta Nilsson:

Kramar till dig. Vet hur det känns ❤

Till top