majsansresa

Välkommen till min nya blogg!

Allmänt Permalink10

Mitt första inlägg.

#1 - - Blogg.se:

Lycka till med din nya blogg!

#2 - - Ellen:

Hej älskade maja.
Jag vill träffa dig.
Går det? 💜
Tänker massor på dig
Sänder styrka å energi
Kram din vän ellen.

Svar: att träffas är svårt nu men vi kan alltid prata fina ellen <3<3<3
Maja Boström

#3 - - Anonym:

Vilket bra initiativ av dig att fixa den här bloggen. Det kommer nog vara skönt att ha den att skriva i. All lycka till tjejen!! Kram en tant du inte känner men som önskar dig allt allt gott!

Svar: <3<3
Maja Boström

#4 - - Anonym:

Sitter nere I dubai och laser ditt inlagg, vill onska dej all lycka och hoppas pa att allt gar bra. Kom ihag att positivitet ar ett styrkande vaprn du kan anvanda dej utav. Du klarar dett med hjalprn av dina underbara vanenr och familj. Stor kram till dig

#5 - - Anonym:

Sitter nere I dubai och laser ditt inlagg, vill onska dej all lycka och hoppas pa att allt gar bra. Kom ihag att positivitet ar ett styrkande vaprn du kan anvanda dej utav. Du klarar dett med hjalprn av dina underbara vanenr och familj. Stor kram till dig

#6 - - Anonym:

Sitter nere I dubai och laser ditt inlagg, vill onska dej all lycka och hoppas pa att allt gar bra. Kom ihag att positivitet ar ett styrkande vaprn du kan anvanda dej utav. Du klarar dett med hjalprn av dina underbara vanenr och familj. Stor kram till dig

#7 - - Anonym:

Vill önska dig all lycka till med behandlingarna. Se till att klå detta elände till sjukdom.
Var stark, positiv och blicka framåt.. <3<3
PS. Jag har läst mig till att det kan vara en bra idé att utesluta (tillsatt) socker i sin kost för att cancerceller tycker om socker.

Svar: <3<3
Maja Boström

#8 - - Mååna:

Hej Maja
Alla mina tankar går till dig och håller tummar och tår att allt går bra
En glad och positiv tjej minns jag dig som dom gångerna jag träffade dig hemma hos carolins pappa i Köping
Kram och jag hoppas de är Oki att jag följer din kamp
Kram Mååna

Svar: <3<3<3
Maja Boström

#9 - - Juan:

Hej Gumman!
Vill önskad dig allt lycka, du kommer att klara detta du är så positiv, enormt glad brud, jag kommer att be för dig, jag har alltid gillat dig och du vet varför vi kämpar ihop alla vi tillsammans så du kommer ut från fuck cancer <3 <3 <3

Många kramar och pussar
Juanito

Svar: tack snälla juan <3<3
Maja Boström

#10 - - charlotte Phalm:

Vilken stark och fantastisk tjej du verkar vara , det här kommer du fixa galant, ge dig inte utan sparka skit cancern i häcken <3 <3

Svar: tack snälla <3
Maja Boström

Till top