majsansresa

Dålig uppdatering

Allmänt Permalink4
 
Hej allesammans! 
 
Nu har det vart rätt dåligt med uppdatering så nu är det dags. 
Under denna period har jag hunnit fått cellgifter en vända till och är även dags igen på torsdag. 
Denna vända med cellgifter har ej vart så rolig.. 
Jag har haft väldigt mycket illamående med trötthet och magkramper. 
Har även haft en del yrsel och huvudvärk.
Det är ej förens idag jag har fått tillbaks min energi tråkigt nog men ska ej klaga de kunde säkert ha vart så mycket värre.
Imorgon är det dags att träffa läkarna för att se hur allt går, spännande och nervöst kan jag säga. 
Men håller tummarna att allt går bra! 
Och att proverna visar bra resultat. 
 
Då säger vi godnatt så hörs vi mer snart igen kram ❤️
 
( Jag vill även rekommendera och tacka stort till
Ann & Ewa salongen för den fantastiska hjälpen med en grym peruk 💕) 
 
#1 - - Carina :

Du är så duktig att kämpa på. All kärlek till dig Maja 💜 💜

#2 - - Carina :

Du är så duktig att kämpa på. All kärlek till dig Maja 💜 💜

#3 - - Lillie:

Har du peruken på på bilden? Den ser fantastisk ut! :)

#4 - - tuuas.blogg.se:

Styrke kram till dig❤️ Jag fick besked om att jag hade äggstockscancer 29sep. Så vi kämpar på 🙌

Till top