majsansresa

Halloween

Allmänt Permalink12
 
 
Godkväll! 
 
Ville bara uppdatera om gårdagen som var en toppen dag. Igår blev de halloween fest och gjorde i ordning mig och åkte iväg för partaj, jag satte även på mig peruken som kändes toppen bra! 
Jag följde med några vänner till en fest där ingen visste vem jag var, och då blev de även så att ingen visste att jag  va sjuk. Det var så skönt för då kunde jag bara va jag och ingen såg på mig annorlunda. 
 
En bild nedan på mig och mitt verk älskar halloween! 
 
 
 
 
#1 - - Mamma:

Du är grym❤

#2 - - Beatrice:

Håller verkligen med din mamma, du är grym!🌸🌸

#3 - - Nina:

Håller också med, du är grym!!!

#4 - - Juan:

Så kul <3 <3 <3

#5 - - Carina :

Hoppas att du hade en super kväll ☺☺💜💜

#6 - - Jossan:

Omg vad snygg ! Spara inte ut håret du är sjukt snygg

#7 - - Anonym:

Otroligt vacker! 💕

#8 - - Moa Sandström:

Jag ville bara säga att du är riktigt vacker och önska dig lycka till. Håller tummarna för att du blir frisk snart. Hälsningar från Moa i Montréal, Kanada.

#9 - - Eva Almqvist:

Maja, jag vet inte om du kommer i håg mig. Jag är Ida och Jakobs mormor. Jag träffade dig ofta när ni var små. Jag blev så berörd av din resa hittills. Det är nog en lång och jobbig resa du har framför dig. Jag är övertygad att den får ett lyckligt slut. Fortsätt att vara så positiv som du låter nu! En stor kram från mig/Eva

#10 - - Anonym:

Undrar hur det är med dig! Det va länge sedan du skrev ngt på bloggen! Känner inte dig men följer dig. Jag tror du blir frisk du måste bara kämpa dig igenom denna jobbiga period! Vinn över denna sjukdom!! ❤️❤️

#11 - - Anonym:

Undrar hur det är med dig! Det va länge sedan du skrev ngt på bloggen! Känner inte dig men följer dig. Jag tror du blir frisk du måste bara kämpa dig igenom denna jobbiga period! Vinn över denna sjukdom!! ❤️❤️

#12 - - Anonym:

Du är jättefin Maja! Hoppas allt går bra och du spöar cancer, vilket du kommer göra!
Och oroa dig inte för håret, du är jättefin oavsett. Och hela outfiten känns nästan bättre utan peruk, supersnyggt verkligen!
Jag håller tummarna för dig!

Till top