majsansresa

Håret

Allmänt Permalink17
Nu ryker håret. 
Det ser ut som ett HELVETE! 
Det kliar, det är stora klotor i nacken med löst hår och ser ut som fan. 
Detta är nog det värsta jag har vart med om. 
Som jag säger hemskt nog, jag har nog hellre cancer två gånger än att tappa håret. 
Visst jag vill inte ha cancer alls, och detta är ett steg mot att bli frisk. 
Men jag tror de handlar om att när jag tappar håret så kommer jag se sjuk ut, och jag vill inte se sjuk ut. 
Tror det handlar om att jag inte vill inse att jag är allvarligt sjuk. 
 
 
 
#1 - - Mamma:

Älskar dig ❤ du kommer fixa detta och bli starkare än någonsin.

#2 - - Mamma:

Älskar dig ❤ du kommer fixa detta och bli starkare än någonsin.

#3 - - mumsansobalans.blogg.se:

Styrkekramar till dig! 💗💛💜💚

#4 - - Anonym:

Håret får du tillbaka. När du har besegrat cancer ❤❤❤

#5 - - Anonym:

Kram

#6 - - Juan:

Gumman jag förstår att ditt hår är ditt allt, men tänk på allt kommer att ordna sig för dig för dig, det är lätt för en annan att säga, jag lider med dig men fan ta dig att du ger upp pga håret fel du kommer att fixa allt fuck cancer och få håret tillbaka eller har jag fel <3 <3 <3 :) :) :) vi älskar dig

#7 - - Anonym:

I svåra stunder är det insidan som räknas och betyder något. Inser att detta är jättejobbigt för dig Maja, men du måste se detta som en del i arbetet med att bli fri från cancern och därefter få ditt fina hår tillbaka.
Styrkekramar!

#8 - - Anonym:

Håret får du tillbaks fina du! ❤️❤️❤️

#9 - - Anonym:

Du klarar detta! Håret får du tillbaks ❤️❤️

#10 - - Sandra:

❤️❤️❤️

#11 - - Sandra:

❤️❤️❤️

#12 - - Frida H:

All styrka till dig vännen, tänker på dig ❤️ Du kommer klara det här ❤️❤️

#13 - - Carina :

Du är fin vilket som 💜💜kram på dig

#14 - - Petra:

Kämpa på du är grym! ❤

#15 - - Petra:

Kämpa på du är grym! ❤

#16 - - Anonym:

Allt en dödssjuk önskar är att få vara frisk. Du har cancer och allt du önskar är ditt hår.. Att hellre säga att man vill ha cancer än att håret ska lossna :: skärpning!

#17 - - Elin:

Kämpa på maja du fixar detta❤❤

Till top