majsansresa

Peruken

Allmänt Permalink9
Hej Hej! 
 
Ville bara visa er nya peruken, dock är denna bara tillfällig tills efter helgen. Då det blev fel peruk skickad, men peruken kommer vara samma men tjockare ☺️  
 
Ha en toppen helg alla ❤️
 
#1 - - Robban på VL:

Hej!
Har tänkt mycket på Er. Det är tufft det Ni går igenom men framförallt för Dig som har den stökiga sjukdomen i Dig. Det finns bara ett läge, det är att Du ska bli frisk. Håller alla tummar och tår för det.
Det där med håret ska Du inte oroa Dig över. Jag är fullt frisk (vissa kanske har andra åsikter om det) men jag tappar håret och kommer aldrig att få det åter...Du kommer bli kärnfrisk och då växer allt ut igen. Tillsammans med ditt solskensleende så kommer det göra många människor glada...till skillnad från mig som med tiden får en måne på huvudet...jag kanske gör människor glada med att se rolig ut☺.
Huvudsaken är att man trivs.
Önskar Dig och Din familj all lycka!!!

#2 - - Carina :

Snyggt 💗💗

#3 - - Anonym:

Så fin ❤️

#4 - - Anonym:

Så fin ❤️

#5 - - Sara:

<3 <3 <3

#6 - - Sandra:

Superfin! <3 Kram!

#7 - - Nina:

Jätte fin!

#8 - - Beatrice:

Så otroligt fin och modig!💕

#9 - - Karin Nyström:

Hej Maja. Du är jätte fin utan hår på huvudet också! Vet du vad? För ca 10 år sedan diagnostiserades min dotter (då 5 år) med neuroblastom. Hon var jätte ledsen över att hon skulle tappa sitt hår. Varje kväll när hon skulle sova så grät hon över detta. Jag svarade henne alltid "det gör ingenting, det kommer växa ut igen". Jo, det var ju "lätt" för mig att säga som stod där med en full kalufs. Så en kväll när hon gråtit sig till sömns, gick jag in på toaletter och rakade av mig allt mitt hår. Morgonen därpå när hon vaknade frågade hon mig "mamma vad har du gjort"? Jag svarade "det gör ingenting, det växer ut igen". Efter den dagen gick det lite lättare för henne att förbereda sig på vad som skulle komma. Maja kom ihåg att du är du och du är bäst som du är - med eller utan hår. För vad spelar det för roll egentligen? Det växer ju ut igen <3 . Stora kramar från mig.

Till top