majsansresa

lyckan i peruken

Allmänt Permalink16
Hejhej! 
 
Idag har jag testat peruk ännu en gång och denna gång gick de bra! 
Jag valde en kortare peruk än bilden ni såg, och den funka perfekt för mig, och de va första gången på ett tag ett leende kom fram! Så ni kommer få se bild nedanför på den jag har valt fast de jag får hem kommer vara tjockare än denna. Men annars är det samma med färg och allt. 
 
Ut över det så har dagen vart fram och tillbaks men helt okej! 
 
Puss och kram på er alla och ta hand om varandra ❤️
 
#1 - - Mamma:

Lika snygg som alltid😍

#2 - - Mamma:

Lika snygg som alltid😍

#3 - - Juan:

Så vacker du är i denna peruk <3 <3 <3

#4 - - camilla:

Så bra val, ser helt naturligt ut. DU ÄR JÄTTEFIN.
kram camilla

#5 - - Anonym:

Ser vi lite av Majas glimten i ögat där? Du är toppen, ser jättefint ut 👍

#6 - - Anonym:

Så fin du är ! 😍😍

#7 - - Anonym:

Woooow de ser ut som att de är ditt hår 😍👌🏼

#8 - - Annci :

Maja du är jättefin och världens starkaste tjej just nu 🙏✨🌟😃💕

#9 - - Sandra:

Jäklar va naturligt det ser ut. Hade aldrig kunnat gissa att det var en peruk. Hälsa pappa din från hans förra målarelev Sandra 😊 Du är en otrolig kämpe och får min skräck för cancer att mjukna. Är inte alls lika orolig för att få beskedet i framtiden!❤️

#10 - - Tony örnell :

Du är jättefin i den

#11 - - Nina:

Jätte snyggt!

#12 - - Lillie:

Jättefin verkligen!

#13 - - K.:

Hittade till din intressanta blogg nyligen, så jag vet inte ännu hur du äter. Äter du veganskt nu när du har cancer? Hoppas verkligen det, se gärna videon här nedan;
lycka till med allt.

http://nutritionfacts.org/video/cancer-reversal-through-diet/

#14 - - Anonym:

Åh så fin!!

#15 - - Sandra:

Vilken fin! :-)
Den passade dig :-)
Kram!

#16 - - Anonym:

Vad heter modellen och färgen på din peruk? Den passar dig jättebra!👏🏻 Själv har jag alopecia och har modellen Anastasia i färgen honey mix men din var ju super fin!!

Till top