majsansresa

Positiva nyheter!

Allmänt Permalink14
Hej hej!
 
Nu kommer jag med lite positiva nyheter, dom har ändrat min diagnos och det är inte Burkitts lymfom cancer längre!
Utan den jag har heter högmalignt B-cells lymfom, och det gör att jag inte kommer behöva gå på det starkaste cellgifterna. Utan kommer bara öka till lite starkare än va jag har idag, då jag har fortfarande en del prover som visar en del av Burkitt.
Och jag kommer även få fortsätta min behandling i västerås, som bara kommer vara över dagen, jag kommer alltså inte behöva läggas in nå mer!
Jag kommer få göra 6 stycken behandligar och efter idag har jag gjort två så har jag bara 4 kvar som jag kommer ta varannan vecka.
Så just nu sitter jag med dropp i armen, har även fått en spruta i magen med antikroppar. Och som vanligt så fick ja lite rekation igen haha svulnade vid området där sprutan togs och de började klia
 
. Så fick lite medicin mot de så nu kommer jag väl snart bli trött. 
 
Sen är det även de positiva att jag får åka hem idag efter behandligen, behöver ej va här längre.
Så skönt att få komma hem!
 
Puss och kram på er alla, ta hand om varandra! <3
 
 
#1 - - Mamma:

Varför skulle du inte reagera, du lyckas ju med det mesta😉😍

#2 - - Carina :

Åh va roligt härligt 😀. All kärlek till dig Maja 💜 💜 💜

#3 - - Anonym:

Hejar på dig majsan!!❤️

#4 - - Anonym:

Toppen Maja!
Så härligt att höra något possitivt i allt du fått gå igenom. Kämpa på vännen!

#5 - - Sussie :

Vilka härliga besked! Följer din resa som arbetskollega o vän m din mamma 💖 Det kommer gå bra för dig m din härliga energi o positivitet. Kram o lycka till

#6 - - Petra:

Åh så skönt att höra att de är bättre än väntat! Strongt av dig ❤❤

#7 - - Anonym:

Nämen va kul att höra . Kriga på nu vännen de kommer bli bra . Bamsekram

#8 - - Annica:

De bästa nyheter jag läst på länge! Känner mig lycklig och så hoppfull Maja!❤️❤️

#9 - - Juan:

Heja heja heja Maja du kommer att vinna <3 <3 <3

#10 - - mumsansobalans.blogg.se:

Åh va härligt!! Vilka positiva nyheter!! 👍 Hejja dig!💗💗

#11 - - Anonym:

Vad skönt. Duktig du är. Kram på dig

#12 - - Susanne:

Så skönt att du fick lite positiva besked!
När jag ser picc_linen så får jag nästan lite ångest!
Du verkar vara en riktig kämpe och positiv person

#13 - - Nina:

Vilken kämpe du är!
Underbart med positiva besked!
Vill också tala om att du är väldigt duktig på att skriva vad som händer och känslan, men kom ihåg att ingen förväntar sig att du måste skriva ofta. Vi är glada när du skriver o får ta del av din resa:)
Håller tummar o tår för dig!!! Kram

#14 - - Sandra:

Vad skönt med lite positiva besked! :-) Stor Kram till dig!

Till top