majsansresa

Tuffa tider

Allmänt Permalink8
Hej hej! 
 
Igår fick jag komma hem från Uppsala, och trött var jag. Tog de lugnt på kvällen och sov mycket. 
Imorse gick ja upp ca 10 tog min morgon medicin och åt frukost och gick och sov igen. 
 
Senare mot dagen åkte pappa och jag upp mot Onkologen för att hämta ut lite sprutor med vita blodkroppar, och få en ny remiss till perukprovning på annat ställe. 
 
Satt i väntrummet och drog handen genom håret.. Där började håret låssna. Det va en stor bunt av hår som följde med.. Jag var inte beredd på det så ja börja gråta ännu en gång på grund av håret. De har fortsatt låssna mycket hela dagen, och läkaren har sagt att när det börjar så går det fort.. 
 
Så nu har jag bokat in en perukprovning Imorgon igen på en annan salog här i Västerås, och ja hoppas ja hittar nått jag gillar! 
 
Förutom det har dagen gått bra förutom att jag inprincip sovit mig genom hela dagen, det är humörsvängningar och trötthet som är nu. Finns inte mycket energi i denna kropp inte. 
 
Så nu blir de strax att sova igen så får vi se hur morgondagen går, här ska ni även få en Bild på en peruk ja kollat in, väldigt fint och det kan man säga om priset med.. Men jaja är det nått jag ska ha längre period så är det värt det! 
 
Natti allesammans puss och kram ❤️
 
 
 
#1 - - Anonym:

Riktigt stark är du! Och håret kommer att komma tillbaks fina duu! Förstår att det är jobbigt men kämpa på, kommer följa din resa och tror på dig för du värkar vara en stark person ❤️❤️

#2 - - Mamma :

Detta kommer du oxå att fixa, vet att det kommer bli tufft med håret men du är en kämpe. 💚💚💚

#3 - - Carina :

Jag vet att du fixar det här 😊. Ser fram emot vad du väljer för snyggt hår. Många kramar till dig 💜💜

#4 - - mumsansobalans.blogg.se:

Håller tummarna att den sitter så bra den bara kan! Hejja dig!! Styrkekramar från mig💚💜💙

#5 - - Sandra :

Fina maja❤❤ följer dig varje dag.

#6 - - Anonym:

Kämpa på och är det en peruk på bilden så ser den jättefin ut! Kram

#7 - - Linda:

Kan verkligen rekommendera den peruken har den själv. Min kosta 12 000kr tror jag men värt varenda öre! Kämpa på. Kram

#8 - - Susanne:

Jätte vacker!!

Usch gör ont i magen när du skriver om håret! Massa styrka till dig!!

Till top