majsansresa

God kväll!

Allmänt Permalink4
 Min sista behandling är gjord! 
Helt fantastiskt. 
 
Dagen igår började fantastiskt, först vann ja en tävlig jag vart med i. Där man kunde vinna ett restaurangbesök på Wallmans salonger med showupplevelese till 2000 kr. Och otroligt nog vann ja 😍
 
Sedan skulle ja till min sista behandling och där möter ja upp två personer som jag vart med i ca 2 veckor. Vi har alltid mött upp varandra i väntrummet och suttit och pusslat! Alltid vart super kul. Och så gulliga som dom är så väntade dom med en present för de va min sista vända, fick ett pussel och ett fint kort! 
 
Efter det var det dags för alla hjärtans dag firande med den fina människan. 
Vi åkte till Hässlöspa och relaxade och sedan gick vi på duo massage i 50 min som va helt fantastiskt Och avslappnade! 
Efter de blev de ut och äta sedan hem. Och där slockna vi nästan på en gång, hur skönt som helst att somna i tid.
 
En toppen dag helt enkelt. Och lyckan i mig är stor! 
 
Ja är klar behandlad och bättre kan det väl inte bli ❤ 
 
❤ God natt på er ❤
 
 
#1 - - Carina :

All kärlek 💕 💖 💞

#2 - - Anna-Karin:

Du är otroligt inspirerande och verkar vara så stark! Tack för att du delar med dig av din resa. :)

#3 - - Anonym:

Underbart att läsa! Jag följer Dig Maja!

#4 - - Tobias Lindkvist:

Grattis till sista behandlingen! Det är verkligen värt att fira ordentligt! :)

Till top