majsansresa

Godkväll igen!

Allmänt Permalink5
Tänkte bara uppdatera att allt går toppen, genomgått 7 av 15 strålnings behandlingar nu. 
Dit imorgon igen.
 
Har även gjort något för mig själv, jag har bokat resa till Spanien den 23de. Min fantastiska mormor bor där så ska åka ner och koppla av och ha en vecka med henne. Och det kommer bli underbart. 
 
Och idag blev jag även sambos med två katter för en vecka. Är kattvakt och de är ju helt fantastiskt 😍
 
Så nu rullar allt på, det ända jobbiga är att sista cellgifts behandlingen gjorde att mina hormoner strular. Det dom gör att ja typ har fått en klimakterie störning som gör att ja får vågor av värme/ svettningar genom hela kroppen, mest på huvudet. Den gör även att ja har svårt att sova... Dom har sagt att det ska gå över av sig själv inom 3 månader. 
Då sa ja 3 månader?!?! 
Men aa får väl bara stå ut. 
 
Nu är det natti natti för mig, så hoppas ni alla sover gott! 
En stor kram från mig och ta hand om varandra ❤
 
 
 
#1 - - Carina :

💜💜💜💜

#2 - - Carina :

💜💜💜💜

#3 - - Carina :

💜💜💜💜

#4 - - Mamma :

❤❤❤😘😍

#5 - - Juan:

<3 <3 <3

Till top