majsansresa

Hej hej!

Allmänt Permalink3
 
 
 
 
Just nu är jag i Spanien och kopplar av helt och hållet! 
Jag är här och hälsar på min mormor ocg vi har det helt fantastiskt 😍 
 
Ville bara uppdatera lite om att jag mår toppen och att sens ja sluta med cellgifter har mitt hår satt raketfart ocg börjat växa. Har även fått tillbaks ögonbrynen, och mina fransar är påväg tillbaks.
Så bilderna ja kommer visa är ej helt rättvisa utan det ser ut att va mer i verkligheten. Men rätt svårt att få rättvis bild.  
Ser iallafall fram emot framtiden om hur mitt hår kommer bli, hoppas de kommer växa fort framöver med 😍
 
Puss ocg kram på er nu blir de att koppla av och sova strax❤ 
 
 
#1 - - Mamma :

Å vad härligt med allt, njut och ha det skönt😎🌞😍❤

#2 - - Carina:

Härligt att höra. Njut riktigt mycket nu för du är värd det. 😊😊💜💝

#3 - - Lillie:

Ser underbart ut. Är det där Rosaleda-området i Torrevieja?

Till top