majsansresa

Framsteg

Allmänt Permalink3
Hej Hej! 
 
Veckan i Spanien va underbar! Avkoppling med mycket god mat och bra sällskap av kära mormor. 
 
Nu är jag hemma i vardagen igen och min energi och styrka blir bara starkare och starkare för varje dag som går.
Jag har fått så mycket energi att jag sprungit runt och fixat en hel del hemma. Men det jag mest är nöjd över är att ja gjort om lite i badrummet. (Bild kommer nere). 
 
Lyckan i mig är stor att veta att jag är frisk, att känna mig hel igen och inte trasig. Jag tänker tillbaks rätt mycket på alla biverkningar som vart under min resa. Hur sjuk jag egentligen va, dock kommer jag nog aldrig förstå det. 
Jag tänkte mycket på att denna resa nu är över, men egentligen inte. Den kommer ju fortsätta hela mitt liv, alla mina dagar framöver kommer ju vara ett frågetecken. Kommer jag få tillbaks de eller ej? 
Dock lever jag på hoppet, min läkare har sagt att det är stora chanser att den inte kommer tillbaks, och det får jag leva på. 
Jag få ta en dag i taget och bygga upp min styrka genom det. 
Jag har haft tur tänker jag, jag klara mig. Men sedan tänker jag även på det som inte gör det, hur ont i magen man får av att tänka så. Jag tänker på de änglar som nu finns i himlen som cancern vann över. 
Men sedan tänker jag på att forskningen har kommit långt, idag är det fler som överlever. Och jag hoppas en dag att vi alla kommer vinna över cancern. Den kommer inte få vara här föralltid. Den måste försvinna, folk borde inte få igenomgå detta helvete. 
 
Jag får leva på hoppet! Och det hoppas jag ni alla gör, lever för hoppet och kärleken från era nära. 
Va staka va positiva så tar ni er igenom allt! 
 
 
På månadag börjar jag mitt liv igen, jag ska börja jobba! Är super taggad och längtar verkligen! 
 
Puss och kram på er, ta hand om varandra ❤
 
 
#1 - - Mamma :

Du är en inspirationskälla ❤❤❤

#2 - - Carina :

😊😊😊😊💜💜

#3 - - Tobias Lindkvist:

Efter en sådan resa som du gjort, är det en magisk känsla att börja jobba igen... :)

Till top